Klacht: Breuken in bestratingen tuin

E Horijon op 12 oktober 2023 over Slimbestraten.nl in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aankoop gedaan bij slimbestraten.nl
Dit betreft 81 vierkante meter betonklinkers. Tijdens het leggen van deze producten braken er al diverse. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren.
Echter in de loop van de tijd. Betreft Na dagen. Braken er klnkers doormidden. Er braken complete hoeken af en zijkanten . Dit betreft een binnentuin. Hier komen geen auto’s of andere voertuigen op.
Het lijkt een B productie.
We heben echter een A productie gekocht en ervoor betaald
Onze stratenmaker die deze klinkers heeft gelegd heeft contact gehad en we moesten nu deze klacht aanleveren met foto’s.

Gewenste Oplossing:

Wij willen een schadevergoeding
We willen dat slimbestraten.nl met een oplossing komt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Slimbestraten.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht E Horijon

11 maanden geleden - Nog steeds niks vernomen na plaatsen Op 12 oktober!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Slimbestraten.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slimbestraten.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Slimbestraten.nl

Heeft op 15 december 2023 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Horijon,

Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Op 21 augustus heeft u een klacht ingediend via onze website. Wij hebben u ook voorzien van een reactie op dezelfde dag per mail.

Met vriendelijke groet,

Slimbestraten.nl

E Horijon

Heeft op 12 februari 2024 om 11:51 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik ga mijn rechtsbijstand erop zetten.
En laat een onafhankelijke expert mijn vloer bekijken en beoordelen of mijn vloer echt 5 maanden oud is.
Hij ziet eruit alsof het al jaaaren ligt!!!!

Bericht van Slimbestraten.nl

9 maanden geleden - Geachte heer Horijon, Bedankt voor uw reactie. Echter heeft u ervoor gekozen om de siertegels aan te trillen. Dit raden wij te allen tijde af, gezien dit beschadigen zal veroorzaken. Dit staat ook vermeld bij het product informatie. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten. Indien u een 3de wenst in te schakelen, dan zien wij de communicatie in vertrouwen tegemoet. Met vriendelijke groet, Slimbestraten.nl

Reactie van de melder van de klacht E Horijon

9 maanden geleden - De tegels die we niet getrild hebben liggen op een stapel. Breken gewoon de stukken af. zonder dat er op gelopen word... Jullie hebben gewoon rotzooi verkocht en zijn niet bereid dit op te lossen!!!

Reactie van de melder van de klacht E Horijon

9 maanden geleden - Zoals eerder aangegeven heeft u bij het indienen van de klacht het volgende aangegeven: Klinkers braken doormidden onder de trilplaat . We zijn begonnen met invegen en zien overal stukken van de zijkanten afbreken.   U geeft nu echter aan dat de tegels onder het afdak niet zijn afgetrild. We vinden het jammer dat u deze ongenoegen pas na 7 maanden na levering bij ons kenbaar maakt. Hierdoor kunnen wij niet meer nagaan wanneer de schade is ontstaan. Wij zijn dan ook van mening dat de termijn waarbinnen onvolkomenheden betreft de aflevering en uitstraling van de producten kunnen worden gemeld, verstreken is. Het spijt ons, wij kunnen geen oplossing bieden voor uw ontevredenheid. Dit is dan de reactie van het bedrijf Dus als er na een half jaar stukken afbreken is dat niet erg!! Mijn tuin ziet eruit alsof de tegels al jaaaren liggen. Zeer slechte reclame voor jullie!! Onze erkende  stratenmakers gaan ervoor zorgen dat jullie een slechte naam krijgen. Heel slecht hoe jullie jullie klanten behandelen.  Juliie spreken jullie zelf tegen...we kunnen dit niet waarnemen na een half jaar. Als ik er auto's op had laten komen waren de tegels eronder uit gebroken. Ook zonder trillen!!! Zeer slechte kwaliteit!! En dit is dan mijn reactie!! Schandalig hoe hun met ontevreden klanten om gaan. Yolanda en Eric

Bericht van Slimbestraten.nl

9 maanden geleden - Geachte heer Horijon, Het spijt ons dat u niet tevreden bent, echter kunnen wij geen ander standpunt innemen dan eerder met u gecommuniceerd. Met vriendelijke groet, SlimBestraten.nl

Alle klachten die gemeld zijn door E Horijon