Klacht: Slim hca

op 21 juli 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond.
ik heb een paar weken geleden slim hca besteld, hier van ook een factuur maar mijn pakketje nooit binnengekregen.

Gewenste Oplossing:

Zodra het pakketje binnenkomt of dit niet hoef te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 22 juli 2016 om 06:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Als u kiest voor Klarna, dan hoeft u pas te betalen als u de producten in huis heeft. Het is zeker niet de bedoeling om te betalen voor niet geleverde producten.

Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie. Graag verwijs ik u naar deze e-mail.

Voor vragen kunt u altijd reageren op mijn e-mail. Ik help u dan uiteraard graag verder.

Een mooie dag gewenst!

Groet, Loredana

Alle klachten die gemeld zijn door Larissaklumper