Klacht: slechtste service ooit…

op 22 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Door geen enkele klanten’service’ ben ik zo vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Youfone heeft grote fouten gemaakt en neemt totaal geen verantwoordelijkheid hiervoor. Mijn contract ging in op 23 april niet op 11 juni, want youfone had een fout gemaakt. Nou zit ik wel twee maanden langer aan dit corrupte bedrijf vast en zou ik eventueel een hogere afkoopsom moeten betalen. Vervolgens heb ik geen gebruik kunnen maken van het internet. Hierop krijg ik het antwoord: Bij ons staat alles goed, probeer de sim-kaart in een ander blackberry toestel. Dit heb ik gedaan, vervolgens werkte het ook allemaal niet. Dus ik bel weer terug, vervolgens krijg ik het volgende antwoord: We kunnen helaas geen toestelondersteuning bieden. Met dit antwoord ga ik niet akkoord en daarom heb ik het bedrag van de laatste factuur terug laten storten. Misschien dat ik dan wel een keertje serieus wordt genomen, want ik ben dit helemaal zat.

Onmiddellijke beëindiging van het contract en het terugbetalen van gemaakte telefoon/frankeer kosten. Ongeveer 35 euro

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 24 juli 2012 om 12:18 geantwoord

Contact opgenomen met de technische dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Sjef1993