Klacht: Slechtste service ooit!!!!

op 24 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Laptop opgestuurd voor twee weken. Nadat deze weg was werd me beloofd me terug te bellen zodra er een leentoestel beschikbaar was. Na een halve week zelf maar gebeld want ik ben een student. Eind van het weekend zou er een beschikbaar zijn en zou ik weer gebeld worden als deze binnen was. Maandagmiddag zelf maar weer gebeld. Ik kon de volgende dag langskomen en er zou een leentoestel gereserveerd zijn. Uiteindelijk moest er alsnog gezocht worden naar een toestel en was er niks gereserveerd. Nadat ik mn eigen laptop weer had was deze uiteindelijk alsnog niet goed gerepareerd. Weer terug ermee… Nu zouden ze er eerst in de winkel even naar kijken en zou de volgende dag terug gebeld worden. Weer niet gebeurd… Twee dagen erna belde ik zelf maar weer… Ik zou die middag terug gebeld worden… Weer niet gebeurd… Dus vandaag bel ik weer maar niemand is beschikbaar om me te woord te staan over mijn eigen laptop die daar nog steeds ligt!!!!!

Als mijn laptop in goede staat terug is bij me en ik een compensatie ontvang voor deze slechte service.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laarisssaa
x