Klacht: Slechte/geen service, slechte montage

op 03 juli 2016 over Locksecure in de categorie Bewaking & Beveiliging

3 weken geleden een schuifpui die niet meer dicht wilde. Monteur langs geweest, wist niet wat het probleem was maar heeft een stukje weggeslepen en met veel pijn en moeite ging de deur weer dicht. Vervolgens wil ik de deur op slot draaien, maar dit ging zo moeilijk dat de sleutel bijna afbrak. Ik moest de deur maar zo min mogelijk gebruiken werd er gezegd. Een geluk, ik heb 2 schuifdeuren dus hij kon inderdaad dichtblijven.
Vandaag moest ie om een reden toch open, met veel pijn en moeite het slot open gekregen. Netjes de deur open gedaan, extra voorzichtig, vervolgens wil ik de deur weer dichtdoen…. Mooi niet dus.
Gebeld met Lock Secure, vrouw aan de foon kon me niet vertellen of het onder de garantie zou vallen, maar ze zou me even later terugbellen. 2,5 uur later niet gebeld dus zelf gebeld daar de tijd begon te tikken (ondertussen na drieen). Uiteindelijk een filmpje moeten maken en moeten opsturen, dit gedaan.
Ondertussen 1,5 uur heen en weer aan het whatsappen, daar er (logischerwijs) niet meteen gereageerd wordt. Tijdstip ondertussen na half 5. Er kunnen morgenochtend 2 monteurs langskomen. Zit dus de hele avond en nacht met een open deur, kom er maar in, boefjes.
Vervolgens kunnen ze ineens wel vanavond langskomen maar dan kost het me nog eens 165 euro, terwijl ik vorige keer al 175 euro betaald heb. Tijd ligt inmiddels voorbij de 5 uur en dus is er niemand anders meer te bereiken.

175 euro had ik ook in de hens kunnen steken want ben het geld toch kwijt. Service is ronduit slecht te noemen!

Vervolgens een recensie op facebook geplaatst en in de reactie erop worden onwaarheden verspreid. Ik zou aan de telefoon geschreeuwd hebben, er zou mij verteld zijn door de telefoniste dat garantieperikelen via de mail gestuurd moesten worden aan de klantenservice.
Lock Secure probeert in mijn ogen nu het zo te draaien dat de klant fout is (schreeuwen aan de foon) en zij netjes gehandeld hebben. Ach ze hebben in ieder geval 175 euro verdiend voor eigenlijk niets. Ze kunnen schuifpui reparaties uitvoeren, maar de monteur die langskwam wist niet wat ie moest doen en begon maar met lap middeltjes. In mijn beleving ben je dan dus geen bedrijf voor het maken van een schuifpui.

Echt tevreden zal ik niet meer worden. Ik vind het schandalig hoe ermee omgegaan wordt en hoe ze de klant nu in een 'kwaad daglicht' proberen te zetten.

Weg 175 euro voor een nog steeds kapotte schuifpui.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Locksecure over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door noname87