Klacht: Slechte zaak 2 verloren dagen

op 07 oktober 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een reis geboekt van 8 dagen gaan we 6 ockt om half 11 vliegen en terug om 6 uur vliegen zijn 2 verloren dagen ik tegen de reisleider gezegd hij zegt ja zo is het nou ik vind dat een kwalijke zaak 1 dag kummen we mee leven maar 2 vind ik niet normaal vraag ik extra been ruimte zeg hij 80 euro heen en terug ga ik zelf kijken is het 40 nou ik gev
Belt hij zegt oh nou raar nou ik vind dat op lichting ik ga niet meer bij jullie boeken doe. Het al 10 jaar bij jullie bij deze niet meer slecht service ik ga euro Disney boeken nou dan maar naar een ander zeer jammer

Tegemoet koming

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 07 oktober 2017 om 16:05 geantwoord

Beste Damon,

Allereerst bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik begrijp dat het jammer is wanneer je niet alle vakantiedagen vol op de vakantiebestemming kan verblijven. Zojuist heb ik contact opgenomen met de winkel waar u de reis geboekt heeft. Zoals mijn collega ook eerder heeft aangegeven zijn de vluchttijden na de boeking niet meer gewijzigd.
De kosten voor de extra beenruimte zijn €20,- per persoon per enkele reis, dit komt uit op €40,- per persoon. De nota hiervan kan u ook online terug vinden of kan mijn collega u in de winkel laten zien.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wanneer u nog vragen heeft kunt u ook altijd contact opnemen met uw persoonlijk reisassistent in de winkel.

Sanne
D-reizen - Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Roesepoes