Klacht: slechte verwerking door aangesloten hotel

op 11 juli 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opgevallen dat div aangesloten hotels bij Booking.com deze organmisatie alleen als Reclamesite zien voor hun hotel.

Geen dagelijkse checkup van de reserveringen.
w.o.Motel de Caisson te Kapelle.
Door te weinig personeels/stagemensen tevens geen incheckbalie.
Onlangs werd tijdige booking niet door directie opgehaald.
Melding Men keek niet altijd.
Zou alleen aangesloten zijn bij Booking.com voor de Reclame..

Personeel dient daar Managementfout op te lossen door div taken te verrichten…
er diende voor incheck te wachten op de afserveringen in het reaurant.

ook geen ontbijtbuffet. Lange wachttijd op geserveerd mager ontbijt
in geen afzonderlijke ontbijthoek. Bij meerdere overnachtingen ontbijt steeds magerder.
Vroeg ontbijt, voor 8 uur niet mogelijk. Zeker noodzaak bij een Motel.

Mi dient door Booking.com basis controle standaarden te worden gesteld..

Gewenste Oplossing:

Goede prijsverhouding,
Inchecktijd conform verplichte opgave aankomst en vertrek binnen site
Aanbwezig personeel voor de incheck

Bij afzonderlijke kosten ontbijt een algemeen gebruikelijk ontbijt
met oa ook zuivel en fruitmogelijkheden,

Afgescheiden ontbijtruimtevoor mogelijkheid rustig ontbijtverwerking.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bezoek nederland