Klacht: Slechte vakantie van maar twee daagjes !

op 19 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn op koningsdag twee dagen op het park meerdal geweest.
We hebben drie kinderen waaronder 1 baby van 3 maanden.
we zijn helemaal vergeten tijdens het eten van de italiaan op het park, een uur moeten wachten voor we iets kregen, en dat met onze baby.
En we hadden te weinig zwemkaartjes, voor het zwembad bij aankomst.
S’ nachts merkten we pas dat de magnetron het niet deed?Maar een pannetje water opgezet .En dat met onze huilende baby!!
Bij aankomst we waren iets eerder, wisten ze bij de poort niet hoe het zat met de E-ticket?? Naar receptie geweest, en toen konden we weer terug!! Die genen die er stond, wist niet helemaal hoe het werkten, erg slecht, van het kastje naar de muur…
En dat allemaal in twee dagen tijd?? Niet normaal…
Het was geen fijne vakantie, wat het wel zou moeten zijn, erg genoeg.
Alles ging fout wat er maar fout kon gaan.
Ik hoop dat jullie hier een goede oplossing voor hebben??

Gewenste Oplossing:

We zouden graag een weekend opnieuw doorbrengen, op jullie kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 mei 2016 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Snoeijen