Klacht: Slechte service/Geen communicatie

op 01 juli 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na de afgesproken 14 weken levertijd krijg ik telefoon dat het bed 4 weken later zal zijn.. weer 5 weken later heb ik nog niets gehoord en bel ik terug naar de winkel. Hier vertelden ze me dat het bed nog niet af was.. het zou nog 2 weken duren. deze zijn ondertussen verstreken en ik heb nog niets gehoord. Ze vertellen dat ze u gaan terug bellen maar dat doen ze niet. Ik ben nog nooit ergens zo slecht behandeld en men geduld raakt op ! Na hier wat te lezen lijkt het me duidelijk wat voor zaak dit is. Ik vrees voor de kwaliteit..

Gewenste Oplossing:

Geld terug en cremeglas gaan verkopen i.p.v. bedden !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 04 juli 2012 om 16:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is contact geweest met cliënt en een oplossing besproken.

Webcare Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door janke01