Klacht: slechte service ups

op 19 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket 9830 0046 479 9 werd niet meegegeven op afhaal punt tolenstraat 34 te Culemborg daar “machine” kapot was.

Aangeboden te handmatig te tekenen en copy van legitimatie bewijs achter te laten.

medewerking gaf aan dat dit niet kon en is blijkbaar NIET op de hoogte van interne werkafspraken

transport kosten terug overgemaakt ter compensatie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 09:55 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door bartsmaek