Klacht: slechte service , onbereikbaar gewoon absoluut klantonvriendelijk

op 20 september 2016 over ING in de categorie Banken

Ik woon in Belgie 10 km van de grens , ben financieel verantwoordelijke en gevolmachtigde van een buitenlands vennootschap dat zakelijke rekeningen en langlopende depositos heb bij INg al jaaaaaaaaaaaaaren!
sidns de merging van verschillende banken word de service allangs om slechter , vroeger was een persoonlijk adviseur bereikbaar , nu is er alleen nog een Amsterdams telefoonnr dat overdag bijna niet te bereiken is , op de koop toe een pak geld kost via buitenlandse lijnverbinding en waar verschillende benatwoorders teleoon aannemen die helemaal niet op de hoogte zijn van toestanden en dus ook maar een anwtoord kunnen geven dat onbevredigend is . Als ik naar het dichtsbijzijnde kantoor moet gaan dat is Terneuzen of zo een 45 km rijden en nadien terug , een halve dag verloren voor een gesprek dat geen of amper resultaat opleverd , er is geen rechtstreekse verbinding mogelijk telefonisch , nog via email, enfin dit is een toestand totaal klantonwaardig ! Ik heb ll op 12 sep in kantoor een overboekingsorder afgegeven naar een Ibanrek;; we zijn nu exact 9 dagen verder en er is nog geen enkel resultaat . ondertussen heb ik me al tweemaal moeten verplaatsen , ook internationale telefoongesprekken gepleegd .. maar niks beweegt , niemand is verantwoordelijk en ook geen beweging in het geheel te krijgen.

Ik ben maar eerst tevreden als ONMIDDELLIJK die transfert wordt uitgevoerd , de dekking op de rekening staat er al heel lang en het is een minimum aan beleefdheid tegenover grote klanten dat je op zijn minst een degelijke service geeft en ook uitleg . ik ben bereikbaar op 00 32 3 766 86 42 en ook op 00 32 479 645 354 ;; mijn emailadres is ook bekend bij de bank en al mijn gegevens ook . B.G.P.W.MASSY

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 20 september 2016 om 14:34 geantwoord

Hoi Benlebelge,

Dit klinkt allemaal niet heel fantastisch. Het verhaal is hier en daar niet helemaal duidelijk, maar als ik het goed begrijp gaat het erom dat een opdracht die is ingeschoten niet goed is aangekomen. Hiervoor heb ik persoonlijke gegevens van jouw nodig, om dit te kunnen bekijken. Dit is een openbaar bericht, dus dat gaat niet werken. Ik wil je vragen om een privé berichtje te sturen op Social Media: Facebook of Twitter. Dan kunnen we met je mee kijken.

Groetjes,

Femke
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Benlebelge