Mijn Klacht:
Ik woon in Belgie 10 km van de grens , ben financieel verantwoordelijke en gevolmachtigde van een buitenlands vennootschap dat zakelijke rekeningen en langlopende depositos heb bij INg al jaaaaaaaaaaaaaren!
sidns de merging van verschillende banken word de service allangs om slechter , vroeger was een persoonlijk adviseur bereikbaar , nu is er alleen nog een Amsterdams telefoonnr dat overdag bijna niet te bereiken is , op de koop toe een pak geld kost via buitenlandse lijnverbinding en waar verschillende benatwoorders teleoon aannemen die helemaal niet op de hoogte zijn van toestanden en dus ook maar een anwtoord kunnen geven dat onbevredigend is . Als ik naar het dichtsbijzijnde kantoor moet gaan dat is Terneuzen of zo een 45 km rijden en nadien terug , een halve dag verloren voor een gesprek dat geen of amper resultaat opleverd , er is geen rechtstreekse verbinding mogelijk telefonisch , nog via email, enfin dit is een toestand totaal klantonwaardig ! Ik heb ll op 12 sep in kantoor een overboekingsorder afgegeven naar een Ibanrek;; we zijn nu exact 9 dagen verder en er is nog geen enkel resultaat . ondertussen heb ik me al tweemaal moeten verplaatsen , ook internationale telefoongesprekken gepleegd .. maar niks beweegt , niemand is verantwoordelijk en ook geen beweging in het geheel te krijgen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben maar eerst tevreden als ONMIDDELLIJK die transfert wordt uitgevoerd , de dekking op de rekening staat er al heel lang en het is een minimum aan beleefdheid tegenover grote klanten dat je op zijn minst een degelijke service geeft en ook uitleg . ik ben bereikbaar op 00 32 3 766 86 42 en ook op 00 32 479 645 354 ;; mijn emailadres is ook bekend bij de bank en al mijn gegevens ook . B.G.P.W.MASSY
