Klacht: Slechte service . Niet serieus met de klanten

op 20 februari 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Mijn klacht is dat sommige personeel in Alphen aan fem Rijn het werk niet goed doet en of niet serieus met de klant omgaat. Ik ben al jaren klant. Voorheen altijd goed geholpen. Maar de laatste jaren is de service zeer slecht. Ik heb zelf hele hoge sterkte waardoor de glazen best dik zijn maar In 2011 heb ik een bril besteld waarvan de glazen wel wat dunner werden gemaakt . In 2016 heb ik een bril besteld wat echter helemaal verkeerd was . De glazen waren veel te dik en ik kon pas na 4 maanden wennen aan de bril omdat deze glazen niet goed waren werd ik duizelig omdat omdat alles draaide als ik mijn ogen van positie verander. Volgens Hans anders moest mijn oog eraan wennen ik heb de bril niet geaccepteerd en Hans anders wil mij een nieuwe aanbieden maar dan moesten ze even zoeken of er een bedrijf is die nog deze glazen maakt want volgens hun was de fabrikant van voorheen gestopt. Na maanden nog niets toen heb ik de bril maar geaccepteerd. In 2017 weer een bril willen bestellen omdat deze gekrast is had ik recht om voor 8 februari 2018 een bril te bestellen voor 70 euro. Ik ben in december 2017 naar Hans anders gegaan om nog voor die tijd gebruik te maken van de verzekering die ik bij de bril had afgesloten. Ik heb een bril van 187.00 aangeboden gekregen maar dan wel met dikke glazen. Ik heb dat geweigerd en met Hans anders afgesproken dat zij verder gingen zoeken naar een leverancier voor dunne glazen en als er niets te vinden was dan ging ik toch voor die dikkere glazen. Ze hebben mij ook naar een speciaal bedrijf O.L.V.S. verwezen om daar navraag te doen om levering voor dunne glazen . Ik heb O.L.V.S. gebeld. Die vertelde mij dat Hans anders contact op moet nemen omdat zij niet aan particulieren leveren . Ondertussen wacht ik nog steeds af op Hans anders omdat de tijd nadert dat mijn verzekering eindigde per 8 februari heb ik me vrouw langs laten gaan bij Hans anders..meneer was er mee bezig maar was vrij die dag en zou mij gauw terugbellen. Helaas ben ik te laat gebeld om nog via de verzekering een nieuwe bril aan te schaffen ik heb Hans anders gevraagd waarom ze nu pas bellen en zij vertelde mij dat ze eerder hadden gebeld. Ik heb mijn logboekbestand van mijn telefoon bekeken. Daar klopt helemaal niets van
Ik heb besloten om een andere opticien te zoeken
En deze kan zonder moeite dunne glazen leveren.

Dat ik net zio als voorheen word geholpen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 20 februari 2018 om 15:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mo2bouw