Klacht: Slechte service na vele jaren trouwe klant

op 22 mei 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Beste lezer,
Van 7-14 mei jl. zou ik naar Aruba vliegen met TUI. Dat kon helaas niet doorgaan wegens een verbroken relatie.
Ik heb de afgelopen 5 jaar minstens 5 keer een vliegreis via TUI geboekt, bijna altijd naar CUR of AUA. Ik heb altijd op tijd betaald, nooit gezeurd, altijd positieve feedback gegeven.
Meestal sloot ik een annuleringsverzekering af. Dit keer toevallig niet. Ik weet ook niet of die mij bij deze omstandigheid geholpen had.
Feit is dat ik al jaren trouwe klant bij TUI ben en ik toch wel op een kleine tegemoetkoming had verwacht. Zeker toen ik meldde dat ik waarschijnlijk deze herfst of winter weer naar CUR vlieg…
Daar ben ik toch wel erg teleurgesteld over na alle jaren dat ik trouw aan TUI ben geweest…
Groet,
Mélanie van den Haak
Rijswijk

Als TUI op een of andere manier een gebaar naar mij maakt om het vliegen bij hen aantrekkelijker te maken dan bij de concurrent.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melanievandenhaak