Klacht: Slechte service Miky/GSMtopdeal.nl

op 15 januari 2014 over gsmtopdeal.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Abonnement verlengd via GSMtopdeal.nl ivm een mooie aanbieding. Op de site mijn gegevens ingevuld. Echter, toen ik de bevestigingsmail kreeg en controleerde, bleek dat ik mijn meisjesnaam had in moeten vullen bij naam. Meteen gebeld, maar mijn gegevens konden blijkbaar nog niet opgevraagd worden in het systeem. Direct een mail gestuurd. Dit was op een vrijdag.
Dinsdag nog niks gehoord, maar woensdag ineens een mail in m’n mailbox of ik een afspraak wilde maken om de telefoon te laten bezorgen. Dit terwijl de gegevens nog niet waren aangepast. Tenminste, daar had ik nog geen bevestiging van gekregen en als de gegevens niet overeen komen, mag de telefoon niet afgegeven worden.
Direct gebeld naar Miky. Daar een uiterst vriendelijke (NOT!) dame aan de telefoon. Zonder dat ik de bevestiging heb bevestigd, is de telefoon tóch naar de koerier gestuurd. Mijn mail hebben ze nooit ontvangen (en ik heb toch echt een ontvangstbevestiging daarvan). De opdracht moet nu geannuleerd worden, dan duurt het 2 werkdagen voor de telefoon terug is, dan moeten m’n gegevens nog worden aangepast en dan kan het hele circus weer van voren af aan beginnen.
En dit allemaal is m’n eigen schuld, want ik heb de gegevens niet goed ingevuld. Misschien de site wat duidelijker maken en de mails van klanten lezen/behandelen/beantwoorden?? Dan had dit allemaal niet nodig geweest! Wat een slechte service!!

Per direct gegevens aanpassen en nieuwe telefoon versturen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gsmtopdeal.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gsmtopdeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door w.slagboom