Klacht: Slechte service Micheal Kors

op 11 juni 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Als cadeau heb ik minder dan een jaar terug een Michael Kors horloge gekregen. Na een tijd viel het mij op dat de letters van Michael Kors in het horloge verschoven waren. Na het terugbrengen werd ons verteld dat we gebeld zouden worden als het gemaakt was. Niemand heeft ons na 4 weken terug gebeld dus hebben we er zelf achter moeten komen dat het opgehaald kon worden. Tijdens het ophalen kwamen we erachter dat er weer iets mis was met het horloge, er zat namelijk een steentje los wat eerst niet het geval was, daardoor hebben we het opnieuw moeten terug sturen. Ook hierbij hebben ze gezegd dat ze terug zouden bellen zodra het opgehaald kon worden. We hebben vier weken gewacht en niemand heeft gebeld, dus we zijn langsgegaan om te vragen hoe het ermee zat. Een mevrouw zei dat ze niet kon kijken omdat ze aan het sluiten waren dus schreef ze ons nummer op en beloofde ze om morgen terug te bellen. Weer niet gebeld. We zijn na een week wéér langs gegaan en toen hebben ze gezegd dat het op elk moment binnen kon komen. Ik wacht nu bijna 10 weken op mijn horloge wat veel voor mij betekent en ik baal ervan dat ik zo lang moet wachten. Ook vind ik dat de service slecht is geregeld. Als er gezegd wordt dat er gebeld gaat worden moet dat ook gebeuren en het is vaker gebeurd dan een keer.

Ten eerst zou er een spoedreparatie geregeld kunnen worden als iets voor een tweede keer opgestuurd moet worden. Jullie mogen zelf iets bedenken ter compensatie, een tegoedbon of iets degelijks. Dit geeft mij en mijn vriend namelijk redenen genoeg om geen sieraden meer bij jullie te kopen en al helemaal niet als cadeau.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 21 juni 2016 om 12:21 geantwoord

Klant geeft aan dat de klacht reeds is opgelost met het filiaal. ... ... ... ... ... ... ... .... .... ... .... .... ... .... .... ... .... .... .... .... .... ... .... ..... ... .... .... .... .... .... .... ... .... ... ... ... ... ...

Alle klachten die gemeld zijn door Fundasanci