Klacht: Slechte service media markt

op 08 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Enkele weken geleden heb ik bij media markt een laptop besteld, eenmaal aangekomen was deze laptop al duidelijk gebruikt en bekrast. Deze heb ik toen teruggestuurd voor een nieuwe exemplaar. Toen deze aankwam bleek de laptop van buiten in orde maar eenmaal aan was er een beeldscherm defect in de scherm. Na twee defecte laptops ontvangen te hebben van media markt besloot ik om de tweede defecte laptop te retourneren en het aankoopbedrag retour te vragen.

Eerst probeerde ik dit via de winkel omdat na telefonisch overleg met een medewerker van media markt Den Haag omdat dit prima zou kunnen en de snelste manier was volgens de medewerker. Eenmaal aangekomen in de media markt na vanuit Leiden 30 minuten te hebben gereden bleek dit helemaal niet het geval en was ik verkeerd geïnformeerd volgens de klantenservice medewerker en kon ik het het beste met de post terugsturen. Hier werd ook niks gedaan aan het feit dat ik verkeerd geïnformeerd was en voor niks naar Den haag centrum ben gereden en parkeerkosten heb gemaakt.

Dezelfde dag heb ik het pakket teruggestuurd en ik kreeg de volgende dag een mail van media markt dat het pakket is aangekomen en dat het aankoopbedrag word geretourneerd. Binnen enkele werkdagen zou dit op mijn rekening staan. Ruim twee weken later nog steeds niks ontvangen van media markt. Na het opnieuw contact gehad te hebben met media markt werd het pas overgeschreven. Een nieuwe laptop had spoed in verband met mijn studie was gewoon verder gaat. Maar als ik niet gebeld had had ik nu nog steeds niet mijn geld terug omdat “er weer iets is misgegaan”.

Nu heb ik eindelijk mijn geld terug maar 20 euro te weinig omdat deze laptop in combinatie met een office pakket korting zou opleveren op het office pakket. Maar omdat de laptop geretourneerd is verlies ik de korting op het pakket en word dat geld ingehouden. Inmiddels heb ik al een ander laptop bij een ander bedrijf wat wel normaal functioneert gekocht en daar kon ik ook een office pakket kopen met korting in combinatie met een laptop. Uiteraard had ik niet verwacht dat na al deze misstanden vanuit media markt ze nog moeilijk durven te doen over de korting op het office pakket. Maar dat doen ze toch wel. Helaas kan ik nu niet meer een office pakket met korting verkrijgen omdat ik al een nieuwe laptop heb.

Ik zou graag willen dat media markt inziet dat de service die ik heb ontvangen niet zou mogen en mij alsnog tegemoet komt voor alle misstanden en gewoon mijn laptop volledig terugbetaald. Ook wil ik dat media markt erkent dat in deze situatie niet juist is gehandeld en zich verontschuldigt voor ook nog is aan de telefoon doen alsof ik degene ben die zeurt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kiran bansi