Klacht: Slechte service in het hotel

op 10 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het service aan de balie van het Hotel Daisy Inn South in Calgary, onbeschoft behandeld, wij moesten meer betalen dan wat was afgesproken met booking.com. En tot overmaat van ramp en kamer met uitzicht op de airco van het gebouw, dus en raam open zetten zit er niet in wegens het lawaai.
En geen lift, we moesten onze zware koffers via en smalle trap naar boven brengen. Mijn man is Hart patiënt, wij voelen ons genaaid door booking.com, en door dit hotel waar service zeker niet in hun vaandel staat.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn NIET TEVREDEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tella