Klacht: Slechte service in de winkel

op 05 februari 2018 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Onlangs hebben mijn vriend en ik via de website 2 retourtickets Jakarta gekocht. Ik had nog wat vragen en Kathy van de klantenservice heeft mij uitstekend geholpen. Super service!

Echter wilde wij het weekend later nog even langsgaan bij D-reizen in Breda om samen een binnenlandse vlucht en eventueel de eerste accomodaties te boeken. Het begon al bij binnenkomst, de medewerkster kwam naar ons toe en vroeg of wij een korte vraag hadden want zij had zo een afspraak. Ons verhaal heeel kort uitgelegd en vervolgens kregen we te horen dat we dit beter online konden doen vanwege de kosten en ze hadden nu geen tijd. Ik begrijp dat er geen tijd a la minute is, maar op mijn vraag of ik eventueel een afspraak kon maken voor later op de dag werd geen direct antwoord opgegeven.

Er ontstond een heel ongemakkelijk gesprek. Wij voelden ons absoluut niet welkom en niet serieus genomen door de medewerkster. De medewerkster gaf ook aan dat zij op vliegtickets geen winst maken, dus wij kregen het idee dat de mevrouw het zonde van haar tijd vond om in ons moeite te steken.

Om jullie een stukje klantvriendelijkheid en service mee te geven zou het gewenst zijn dat iedere klant op gelijke manier behandelt wordt.

Onze hele reis ligt nog open qua accomodaties, die had zij met ons kunnen boeken.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 10 februari 2018 om 15:16 geantwoord

Beste Jodie,

Eerder deze week hebben we elkaar heel kort kunnen spreken. Nogmaals bedankt dat u de moeite heeft genomen om dit te melden. Alleen zo kunnen wij onze service verbeteren. Er wordt inderdaad ook op afspraak gewerkt. Dit mag er vanzelfsprekend niet voor zorgen dat u zichzelf hierdoor niet welkom voelt. Er moet altijd een alternatieve mogelijkheid worden geboden. Ik vind het dermate belangrijk dat ik graag van u verneem om welk kantoor in Breda het gaat. Wist u dat wij u ook graag helpen via de chat, WhatsApp of Facebook? Ik wilde u de mogelijkheden toch even doorgeven. Ik hoor graag van u!

Masha
D-reizen - Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JodieRene