Klacht: Slechte service/ geen geld retour.

op 15 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 15 februari 2018 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Dit is Customer Service Supervisor Leon. Ik heb uw klacht ontvangen en zou graag willen helpen. Ik zal u verzorgen dat u geen verlies bij ouze site zou lijden.

We hebben het retour pakket nog niet ontvangen, maar we willen u terugbetalen eerst bij uitzondering.

De terugbetaling 43.69 EUR wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Leon
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door JerryG