Klacht: Slechte service en vieze verblijf

op 14 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik kwam met mijn gezin aan om 2 uur vrijdagnacht.
Ik was moe van een verre reis en wou gelijk slapen.
Het eerste wat me opviel was dat het verblijf echt vies was, dikke spinnenwebben en grote stukken stof. Ik kwam er toen achter dat mijn bedden niet waren opgemaakt…dus geen beddengoed terwijl mij dat € 30,- kost…gelijk met de receptie gebeld en na 20 minuten eindelijk aan de lijn. De beddengoed werd wel gelijk gebracht maar goed ik moest het zelf opmaken en inmiddels was ik al een uur verder en ik wou slapen…

De hele nacht waren er jongeren aan feesten dus eigenlijk geen oog dichtgedaan.

Ik heb hier over gesproken met de receptie maar die konden niets doen…

Mijn ongenoegen even op een rijtje:

1 een hele smerige verblijf
2 geen beddengoed bij aankomst
3 geluidsoverlast terwijl ik kom voor de rust
( er hebben hier meer mensen over geklaagd )
4 een hele kleine speelparkje voor de kinderen terwijl aan de telefoon bij reserveren anders is omschreven
5 zwembad viel mij erg tegen voor wat ik gewend ben van center parcs

Door deze hele ervaring heb ik een afkeer gekregen naar center parcs terwijl ik hier graag heen ging.

Ik wil graag een compensatie want voor € 300 voor een weekendje verwacht ik toch echt meer service.

Ik ben tevreden als center parcs zich professioneel opstelt en haar verantwoordelijkheid neemt. Een tevreden klant telt voor 2 zoals ik altijd zeg.
Ik ben gewoon benieuwd of via deze weg een klacht beter wordt opgelost. Ik ga niets eisen of verzoeken ik ben benieuwd hoe zij denken dit te kunnen oplossen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 14 juni 2016 om 13:32 geantwoord