Klacht: Slechte service en rascistische opmerkingen

op 24 juli 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste

De verantwoordelijke bij de basic-fit Peutie in België moet eruit. Het gaat hierbij om een Kadir genaamd. Hij lachtte mij uit vanwege mijn gewicht en mijn huidskleur. Daarbij vertelde hij dat ik nimeer welkom was in zijn fitnesszaal vanwege mijl dikte en dat ik kon ophoepelen van zijn zaak omdat ik te min was. Dit is niet de eerste keer dit gebeurd ook bij andere leden die ik daar al ken meerdere keren zelf. Ik ben zeker en vast niet de enige dat klaagt over deze Kadir. Ik denk dat basic fit hierbij gepaste actie zal moeten ondernemen want dit is niet meer ok. Ik zal mijn abonnement stoppen bij basic fit. Daarbij sluit hij zijn basic fit een 40tal minuten vroeger.

-Als zijn basic fit om 22.30 sluit.
-stoppen met rascistische opmerkingen
-klanten motiveren
-zijn excuses aanbieden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

4 maanden geleden - Beste Bert, Zeer vervelend om te lezen dat de situatie die jij schetst jou is overkomen. Ik heb net geprobeerd telefonisch contact met jou op te nemen met betrekking tot jouw klacht. Helaas krijg ik te horen dat het nummer zoals jij die hebt opgegeven niet in gebruik is. Heb jij voor mij een alternatief telefoonnummer zodat ik jou alsnog kan spreken. De reden dat ik jou wil spreken is om jou in eerste instantie te laten weten dat wij dergelijke klachten zeer serieus nemen en deze uiteraard ook op de beste manier op proberen te lossen. In afwachting van jouw reactie verblijf ik. Vriendelijke groeten, Daniël van Basic-Fit

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 september 2018 om 10:13 geantwoord

Beste Bert,

Ik heb meerdere malen geprobeerd contact met jou om op die manier het probleem verder te bespreken en passend op te lossen. Helaas is het niet gelukt om met jou in contact te komen met de gegevens die zijn doorgegeven bij het plaatsen van jouw klacht.

Uiteraard wil ik dit probleem graag alsnog voor jou oplossen.

Ik hoop via deze weg alsnog in contact te kunnen komen met jou,

Vriendelijke groeten,

Daniël van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Kadirmoetweg