Klacht: Slechte service bij telefoon en data bundel wat niet werkt!

op 18 september 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

De telefoon heeft nooit goed gewerkt, hij maakt een geluid waardoor ik de telefoon op stil moet zetten. Daar direct in het begin al over gebeld maar….daar is helemaal geen melding van in het systeem gezet. Dan de data bundel, we betalen ook voor internet maar….buiten de deur totaal geen internet! Ook hierover gebeld, al maanden geleden en toen een nieuwe chip ontvangen maar de jongeman die ik net aan de telefoon had zegt dat ook dat niet in het systeem staat! Ben trouwens heel erg benieuwd of mijn telefoontje van zojuist wel in het systeem staat want ik heb de telefoonverbinding verbroken nadat jongeman mij nogal onjuist te woord stond. Maar goed, even nog over een paar weken geleden, afgesproken dat ik in Sept terug kon bellen om dan te kijken of ze alsnog een uitzondering konden maken met het verlengen van het abonnement (3 weken eerder dan oorspronkelijk mag) ook dat staat niet in het systeem volgens jongeman. Ik had gehoopt op een beetje coulance van Vodafone omdat immers én de telefoon nooit heeft gewerkt zoals die hoort te werken én de data het nooit doet buitenshuis maar wel betalen daarvoor. Zeker is er aangegeven dat ik naar de winkel kon gaan om de telefoon ter reparatie aan te bieden maar…ik kan niet zonder telefoon! En daarbij…..daar staan al mijn persoonlijke dingen in en dat ga ik niet prijsgeven natuurlijk. Een andere oplossing wat een paar weken geleden werd aangedragen was om het abonnement te verlagen, was dan ongeveer 3 euro in de maand minder én…..je moest dan wel voor die verlaging eerst 25 euro betalen! Dus….voor 2 maanden voordeel (van 3 euro pm dus totaal voordeel 6 euro) 25 euro betalen! Hoe logisch is dat? De jongeman vertelde ook nog dat ik voor dat half jaar de telefoon moest afbetalen en daarom kon ik geen uitzondering krijgen want dat zou betekenen dat ik twee toestellen moest afbetalen maar ook die logica snap ik niet, als ik dan over 3 weken de verlenging doe (de officiele datum) dan hoef ik niet twee toestellen af te betalen?! Nee dat hoefde dan niet volgens die jongeman, wat begrijp ik nou eigenlijk allemaal verkeerd? Eén ding begrijp ik heel goed en dat is dat Vodafone niet maalt om 1 klant meer of minder, de jongeman gaf dat duidelijk aan. Alle jaren dat ik een mobiele telefoon heb gehad was altijd naar volle tevredenheid bij Vodafone maar het blijkt inderdaad dat ze niet meer aan klantenbinding doen (of zal het nu komen omdat ik niet meer onder mijn meisjesnaam een abo heb maar dat mijn man het voor mij heeft afgesloten) zodat ze niet meer zien dat ik altijd klant van hun ben geweest. Ook trouwens een trouwe jarenlange klant van Ziggo waar ze nu mee samenwerken.

Als ze de klant tevreden houden en wat opener en vriendelijker dingen op gaan lossen, vooral als je vanaf het begin al aangeeft dat het toestel niet deugd en het abonnement niet geeft wat die moet geven.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Steven Merc