Klacht: Slechte service / Anita Bos

op 04 augustus 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Heb eergisteren mn klacht hier al opgeschreven.
Nu heb ik vanmorgen het hoofdkantoor in Breda gebeld t: 0765306530. In het keuzemenu kun je kiezen voor optie 1 consument en optie 2 groothandelaar. Als consument word ik dus genegeerd (zie mijn klacht) dus ik kies voor optie 2. En wie krijg ik aan de telefoon? Anita Bos herself! Zoals verwacht geeft ze geen antwoord op de vraag waarom ze niet reageert op mijn emails en herinneringen en probeert eromheen te praten ( ze is van een andere afdeling blablabla. Dan nog kun je alsnog wel reageren op mijn inmiddels vier emails beginnend een paar maanden geleden, waar ik dan wel naar toe moet met mijn klacht). Aangezien ik toch niets meer verwacht van hun service ben ik netjes gebleven, maar wel boos geworden. Onze keukenleverancier is op de hoogte gebracht. Maargoed als Anita niet naar de consument komt, komt de consument naar Anita! Dus mocht u haar willen spreken en tegen muren oplopen, omdat ze niet reageert, bel dan met t hoofdkantoor in Breda en kies optie 2!

Wanneer Whirlpool zijn klanten niet meer onbeschoft behandeld en/of negeert.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Antiwhirlpool