Klacht: slechte service

op 06 september 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

n juli 2016 gekocht bij Coolblue een Iphone SE. Na 3 maanden doet de home knop het niet meer. Omdat er nog garantie is sturen we deze meteen naar Coolblue. Na 4 dagen krijgen we te horen dat er waterschade is bij het apparaat en dat dat niet onder garantie valt.
Dat we €395,- mogen betalen om te laten repareren….
Wij weten niks van waterschade, anders hadden we het apparaat ook niet opgestuurd. Dit gaan we niet betalen.
Nu mogen we €39,95 betalen en krijgen we dan pas de defecte Iphone terug…inmiddels wacht ik 5 dagen (!) om mijn gerepareerde apparaat terug te krijgen…heb ik 2 keer 45 minuten moeten wachten om iemand te spreken, worden mijn mailtjes niet beantwoord en op het moment dat ik iemand spreek na 45 minuten wachten zegt deze dat hij het ook niet weet en dat ik ooit een betaalverzoek krijg en pas na betaling mijn defecte telefoon en dat dat wel 2-3 weken kan duren……
Kopen gaat snel bij Coolblue, maar garantie en service kun je blijkbaar niet verwachten bij Coolblue PDA shop….

Gewenste Oplossing:

- onze telefoon gerepareerd retour asap please. We hebben nu meer dan 1 week geen telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Happyday