Klacht: Slechte service

op 29 augustus 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Op 3 augustus 2 brillen besteld op sterkte waaronder 1 zonnebril. Wilde die graag hebben voordat ik op vakantie zou gaan, 18 augustus. Gemiddelde levertijd is 8 werkdagen maar mijn levertijd zou 17 augustus zijn, net op tijd dacht ik. Hij zou zelfs eerder klaar zijn zei de verkoopster. Beetje in de gaten gehouden maar geen gehoor gekregen. 16 augustus naar de winkel gegaan maar ze waren nog niet binnen en kreeg te horen dat ik de volgende dag terug kon komen omdat dan alle brillen om half 10 binnen zouden komen. Volgende dag belde ik eerst de winkel op maar waren de brillen nog niet binnen gekomen. Hoofdkantoor opgebeld of ik de brillen misschien zelf ergens op kon halen omdat ik de volgende dag op vakantie zou gaan. Bleek dat de brillen maar pas in productie waren. Thuis een klacht ingediend op internet, daarop de volgende dag een brief ontvangen dat de regiomanager binnen 5 dagen contact op zou nemen om de situatie door te spreken. Tot nu toe (29 augustus) nog niks gehoord. Brief op 17 augustus verstuurd. Ook vreemd dat de dag waarop ik mijn klacht indiende savonds een mailtje ontving met dat er vertraging was. Lekker op tijd dus.

Als mijn brillen onderhand eens binnen zijn en ik vind dat ze wel met een tegemoetkoming mogen komen want dit is geen service!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 29 augustus 2016 om 12:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Thhe