Klacht: Slechte service

op 10 augustus 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Wij komen al jaren bij Hans Anders op Buikslotermeerplein Amsterdam, en altijd heel goed geholpen,naar tevredenheid.
Nu wonen wij in Diemen en zien dat er ook een Hans Anders gevestigd is.
Enkele maanden geleden voor mij en mijn vrouw 3 nieuwe brillen gekocht en ook goed bevallen.
Vorige week en gisteren naar de zaak voor een kapotte neussteun,die juffrouw
zit met een oude vrouw te kletsen,ik groet en wordt genegeerd,ik wacht nog even,vraag nog eens over mijn probleem,heeft geen tijd,klets door met die oude vrouw ,of ik ergens anders wil gaan zitten.Ik ben toen de zaak weggelopen.Wat een onbeschofte medewerkster,chagrijn,staat later buiten te roken.Zo iemand hoort NIET in een winkel thuis,weet helemaal niet met klanten om te gaan.Is absoluut GEEN visitekaartje voor Hans Anders.

Dat er minstens 2 personen in de winkel moeten staan.
En personeel die klanten naar tevredenheid helpen.
Ik ben meteen naar Buikslotermeerplein gereden,en 2 heel aardige jongens
hebben mij binnen 5 minuten geholpen.Zo hoort het!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 10 augustus 2016 om 07:49 geantwoord

Beste heer Hak,

Dank u wel voor uw melding.
Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk. Mede door uw reactie kunnen we als bedrijf er aan werken om onze klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Ik geef uw opmerking door aan de desbetreffende regiomanager zodat deze op de hoogte is van uw ervaring met deze vestiging van Hans Anders.

Wanneer u verder nog vragen heeft dan hoor ik dat graag.

Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rafiek