Klacht: Slechte service

op 19 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Stond 30 minuten te wachten bij media markt middelburg op mijn beurt om een foodmixer te kopen is de medewerker klaar gaat zij gewoon iemand anders helpen die zomaar voordringt. Ik geef haar een sein van hallo ik sta hier al 30 minuten op je te wachten zeg ze tegen mij dat zij niet zag dat ik op haar stond te wachten. Ik heb ook een ander collega geprobeert die duidelijk zei dat zij zogenaamd expert is en dat ik op haar moest wachten, toen stonden we naast elkaar en zogenaamd wist ze dat ook niet. We stonden daar met z’n drieen( ik, zij de klant die zij aan het helpen was) ongeveer 30 minuten lang ben ik onzichtbaar of zo. Wat nog leuker is dat zelfs de man van de voordringer tegen zijn vrouw zegt dat had je niet moeten doen, gaat ze nog steeds verder met hun te helpen en moet ik weer gaan wachten, ik ben dan natuurlijk weggegaan. Ik koop nooit meer bij de mediamarkt.

Zou het niet weten ben nu zo boos dat ik mijn tijd, benzine hebt verspild om hemaal daat te gaan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lovely75