Klacht: Slechte service

op 07 juli 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na mijn klacht van vorige week is er contact met me opgezocht door de Bijenkorf. Ik had een thermoskan aangeschaft waarvan de plasticen buitenlaag losliet en in de fles van mijn dochter kwam van 4 maanden. Zij heeft hiervan een aantal dagen krampen en uitslag gehad. Ikzelf was enorm geschrokken van dit hele voorval. Bijenkorf heeft echter een eenzijdige en slechte service blijkt maar weer. De thermoskan hebben ze opgehaald en beloofd dat mijn dochtertje als goedmaker goodies zou krijgen, aangezien ik geen geld van ze wilde.
De thermoskan hebben ze opgehaald en daarna niks meer van ze gehoord of gezien.
Werkelijk triest hoe zij omgaan met hun klanten.

Gewenste Oplossing:

Als zij hun verantwoordelijkheid nemen, van zich laten horen en zorgen dat ze dit rechtzetten door de moeite te doen om de beloofde goodies naar mijn dochter te sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 07 juli 2016 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben naar aanleiding van deze klacht direct contact opgenomen met de leverancier en alle thermoflessen uit de verkoop gehaald zowel in onze filialen als in de webshop. Wij hebben de klant een bos bloemen en een Bijenkorf Cadeaucard t.w.v. 25,00 opgestuurd. Wij hebben toestemming aan de klant gevraagd of de leverancier de betreffende beker mocht ophalen omdat zij de beker nader willen onderzoeken. Wij hebben ons best gedaan 'goodies' van de gevraagde merken te verkrijgen maar dit bleek niet mogelijk. Wij hebben deze daarom besteld en kunnen deze naar verwachting morgen opsturen naar de klant. Wij hebben hierover herhaaldelijk contact per e-mail gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door 5moms