Klacht: slechte service

op 23 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanmiddag behoorlijk veel boodschappen bij Lidl Huizen gedaan (bijna voor 100 euro) Het paste niet allemaal in mijn tas, helaas.
Mijn fiets met fietstassen stond vlak bij de uitgang. Maar ik mocht de mand absoluut niet even meenemen naar buiten.
Moest daarom heel omslachtig doen om mijn boodschappen bij de fiets te krijgen. Ik vind dat nu niet bepaald klantvriendelijk.
Daardoor heb ik ook niet de stappenteller ontvangen die ik bij het boek van Sonja Bakker zou ontvangen (bij de kassa) Kortom ik ben niet echt amused

Gewenste Oplossing:

Als ik toch even met de mand naar mijn fiets mocht gaan.
En de stappenteller meteen bij de kassa had ontvangen.
De Lidl is niet naast mijn deur.
Moet gelegenheid vinden om daar te komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 augustus 2016 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Elvira de Haan