Klacht: Slechte service

Irene Steunebrink op 17 december 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Tot twee keer een afspraak gepland voor oogmeting
Eerste keer Jan de afspraak niet doorgaan vanwege te weinig personeel ( afspraak pkanner er misschien uitgooien/ blokkeren voir die dag)
Later geprobeerd in winkel afspraak te maken. Word ik genegeerd aan de kassa.
Nu voir vanmiddag 16 15 uur een oogmeting gepland. Ga eerder uut m’n werk en ben er 10 over 4. Moet even wachten want meneer is nog met administratie bezig. Verder niemand in de winkel. 20 over 4 us er nog geen beweging dus besluit ik de winkel te verlaten.
Dit us de derde keer en eerder ook al met mijn moeder beleefd.
Ik ga wel baar de concurrent.

Giede service zoals beloofd wordt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 17 december 2021 om 16:28 geantwoord

Beste Irene Steunebrink,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het jammer om te horen dat u niet de service heeft ontvangen wat u van Hans Anders mag verwachten.

Helaas vanwege de huidige regelen kampen wij soms met een onderbezetting waardoor de afspraken uitlopen en/of niet door kunnen gaan. Wij doen ons uiterste best om hier alternatieve oplossingen voor te bieden.

Ik hoop dat wij u in de toekomst alsnog mogen verwelkomen en u een goede service kunnen bieden.

Lisanne
Hans Anders Webcare

Irene Steunebrink

Heeft op 18 december 2021 om 19:56 geantwoord

Er waren twee personeelsleden in de winkel en verder geen klanten.
Mevrouw kon mij niet helpen en meneer zat de administratie te doen.
Bij de afspraak wordt gevraag op tijd aanwezig te zijn. Als er een winkel vil klanten is en personeel druk aan het werk dN begrijp ik het . Maar dit is niet te verklaren en goed te praten
Gr irene Steunebrink

Alle klachten die gemeld zijn door Irene Steunebrink