Klacht: Slechte service!!

Demimaaike op 14 september 2021 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een hele mooie keuken gekocht, waar wij heel blij mee zijn. Alleen wij krijgen nog niet eens een week van te voren te horen dat de kookplaat niet geleverd kan worden en krijgen een voorstel wat totaal niet klopt. Uiteindelijk willen wij met iets akkoord gaan wat eigenlijk echt niet kan, wij hebben een kookplaat van 80 cm besteld en krijgen er een van 60 cm waar we het tijdelijk mee moeten doen. Zonde van de keuken!

Ook hebben wij gevraagd of onze keuken iets later geleverd kon worden (vroegtijdig) omdat wij deze zelf gaan plaatsen, dat kon allemaal niet maar de keukenconcurrent kan wel later een kraan en wasbak leveren etc. Wij hebben daardoor onze eigen monteur af moeten zeggen en daar moeten wij een geld bedrag voor betalen dus de keukenconcurrent heeft ons op extra kosten gejaagd die ze ons niet willen vergoeden. Echt een slecht bedrijf!!

Al met al hele slechte service!!.

Ik wil geld terug krijgen van de extra kosten die ik heb opgelopen en ik wil korting op mijn kookplaat!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 14 september 2021 om 15:53 geantwoord

Beste mevrouw,

Erg jammer om uw klacht hier te moeten horen.
Over uw klacht hebben eerder een aantal maal contact met u gehad vanuit ons hoofdkantoor. Voor de levering van de spoelbak en de kraan hebben we met u besproken dat deze ook op de dag van de geplande montage en keukenlevering ook bij u geleverd zullen worden.
De kookplaat van Etna welke u gekozen heeft, heeft momenteel helaas een onzekere levertijd. Dit heeft te maken met de onzekerheid in leveringen van grondstoffen (door Corona) en dit geldt helaas ook voor Etna. We hebben u voor uw kookplaat een mooi alternatief van Whirlpool aangeboden. Deze heeft een hogere prijs maar deze zou u zonder bijbetaling kunnen krijgen. U heeft aangegeven toch graag de Etna kookplaat te willen. Omdat u hierop moet wachten hebben we u een tijdelijke noodkookplaat aangeboden en u hierbij aangegeven dat de latere installatie van uw Etna kookplaat zal plaatsvinden door de firma Etna. U hoeft hiervoor dan geen extra kosten te maken.
Wij zijn van mening dat we u op deze manier voldoende mogelijkheden hebben geboden.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Demimaaike

Heeft op 14 september 2021 om 15:58 geantwoord

Jullie vertellen hierbij niet wat er nog meer allemaal speelt! Jullie zijn een vreselijk bedrijf en komen met verkeerde oplossingen. Ik wil geen kookplaat ter vervanging van Whirlpool, ze zijn lelijk! Wij willen gewoon wat we hebben besteld. Jullie horen gewoon een vervanging te regelen van 80 cm ipv 60 cm, heel de keuken verpesten jullie hiermee!

Reactie van de melder van de klacht Demimaaike

1 jaar geleden - Ik wil wel ergens anders de kookplaat kopen maar dan krijg ik minder geld van jullie terug terwijl ik de kookplaat bij een andere zaak duurder terug moet kopen, dan moeten jullie mij dat bedrag maar aanbieden zodat ik de kookplaat ergens anders kan bestellen, de ik wil!

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste mevrouw, Wij begrijpen dat deze tijdelijke oplossing niet de mooiste is voor uw nieuwe keuken. Echter is het daarom ook een tijdelijke oplossing tot uw nieuwe kookplaat leverbaar is. Wij nemen uiteraard direct contact met u op als we weten wanneer uw kookplaat geleverd wordt, indien u in de tussentijd vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Demimaaike