Klacht: Slechte service!

op 17 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Graag wil ik een klacht indienen over jullie ontzettende slechte service.

Ik heb een abonnement met internetbundel van 500MB
Tegen mij is in de winkel toen gezegd dat ik 500MB zou hebben, maar wegens een actie toen op dat moment er nogmaals 500MB bij kreeg, dus in totaal zou ik dan een 1GB internetbundel moeten hebben.
Nu heb ik dus gewoon alleen maar 500MB en nooit 1GB gehad.
Na dit vorige maand gemeld te hebben bij jullie, kreeg ik een tegemoetkoming van 500MB van 04/06/12 tot en met 04/09/2012.
Dus ik zou dan voor 3 maanden toch een 1GB internetbundel moeten krijgen.
Tot op heden heb ik dit niet gekregen?
Terwijl als ik inlog op de Vodafone site staat er onder het kopje ‘Extra’
Dat ik dit wel zou moeten krijgen, maar ik merk dus niks?
Waarom word er mij iets beloofd, wat jullie toch niet nakomen!

Na meerdere malen contact op hebben genomen, krijg ik iedere keer vage antwoorden van jullie.
Zo zegt de ene dat ik mijn belminuten niet kan verlagen en mijn internetbundel niet omhoog kan doen, waarop ik van een ander persoon weer een antwoord krijg dat dit wel kan tegen eenmalige kosten van €20,-
Dus wat is het nou?
Ik krijg geen antwoorden op mijn vragen, als ik bijv vraag hoe t mijn mijn internetbundel zit en dat ik een tegemoetkoming heb gekregen, maar daar dus niks van merk, dan krijg ik als antwoord van jullie dat jullie snappen dat ik dit vervelend zou vinden en inderdaad kunnen zien dat ik die tegemoetkoming zou moeten krijgen.
Wat is dat in godsnaam voor een antwoord?
Iedere keer hetzelfde gedoe, lijkt onderhand wel alsof je contact hebt met een computer die alles automatisch beantwoord dan dat er een mens reageerd met een beetje hersens en dus kan nadenken.

Ik wil ontzettend graag weg bij jullie, en wil mijn abonnement afkopen, want ik word hier gek van.
Aangezien ik ook iedere keer 25 euro buiten mijn bundel zit door dat internetgedoe, is afkopen toch een goedkopere optie voor mij.

Dus Vodafone jullie hebben weer een klant minder!

Afkopen van mijn abonnement per maand.
Want ik heb geen zin meer om het nog te proberen bij Vodafone, heb het lang genoeg geprobeerd, maar ik ben er klaar mee.

Ik ga terug naar T-Mobile! :)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Jhlsa89, Ik vind het erg vervelend voor je dat er zoveel onduidelijk is over je extra databundel. Ik heb je via e-mail een reactie gestuurd met uitleg over je extra databundel. Groet, Melanie

Vodafone

Heeft op 03 augustus 2012 om 15:01 geantwoord

Klant via e-mail geïnformeerd over de extra databundel en over de mogelijkheid tot afkopen van het abonnement.

Alle klachten die gemeld zijn door Jhlsa89