Klacht: Slechte service

op 09 juni 2021 over Beddenleeuw in de categorie Bedden, Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bed gekocht en niet tevreden over de veel te harde matras. Na indienen klacht uitgenodigd om een andere matras uit te zoeken. Wat men niet verteld is dat ik wel €169 moet betalen. Inmiddels ben ik zo lang aan het lijntje gehouden dat de 14 dagen bedenktijd zijn gepasseerd. Wanneer ik gebruikmaak van ontbinding van de overeenkomst krijg ik maar 70% van mijn geld terug omdat de matras uit het plastic is. Geen optie dus. Adviseer een ieder hier niet te kopen. Absoluut geen aandacht voor de klant. Alleen voor snelle winst.

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit bedrijf de deuren sluit zodat niet nog meer mensen benadeeld worden door hen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beddenleeuw

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beddenleeuw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door clausowitz