Klacht: Slechte service!

op 24 mei 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 15 mei bestelde ik een combimagnetron bij Coolblue. Zou de volgende morgen bezorgd worden, dus ik zorgde dat ik thuis was. Een kwartier van tevoren zou er worden gebeld. Ik zat klaar, maar alles wat ik ontving was een mail waarin stond dat de bezorgers het adres niet konden bereiken. Verder geen toelichting. Dat was jammer, want ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken waarom je op zondag mijn adres niet kunt bereiken. Er zijn notabene meerdere aanrijroutes. Contact leggen duurde uren. Telefonisch moest ik een half uur wachten en Whatsapp en Twitter namen ook alle tijd. Ik verzocht later op de dag terug te komen, maar dat kon niet, want de bezorgers waren onbereikbaar.

Uiteindelijk vroeg ik of het dan een dag later kon (bestellen kon je immers nog wel voor de dag erna) maar ook dat was onmogelijk. UIteindelijk kreeg ik een halve week later het bericht dat het apparaat vandaag gebracht kon worden. Dit gedeelte verliep prima, maar de eerste poging en dan vooral de communicatie eromheen is echt om te huilen.

Ik zou graag een coulance en excuses ontvangen en horen of/hoe de service in het vervolg beter wordt. Ellen

Ik kon overigens gewoon bellen met de chauffeur (had oproep gemist). Voel me dus een beetje in de maling genomen door degene die aangaf dat de chauffeurs niet te bereiken zijn.

Coulance en excuses

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 06 juli 2021 om 09:53 geantwoord

Beste Ellen,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk een ontzettend vervelende situatie. Wij begrijpen dat je baalt. Helaas kunnen onze collega's van de klantenservice niet bellen met onze bezorgers. De mobiele telefoons rouleren van bezorgers en van busjes. Ontzettend vervelend als de collega bij de verkeerde bezorger in de wacht hangt. Dit kost eigenlijk alleen maar meer tijd, wat ook voor ergernis aan de kant van de klant veroorzaakt. Maar, we kunnen hier zeker van leren.

Ons excuus voor het ongemak én de verlate reactie.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Combimagentron