Klacht: Slechte service

op 08 mei 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 13 april wat artikelen besteld.
Deze zijn vervolgens pas op 24 april bezorgd.
Omdat er 2 bevlekt niet in orde waren heb ik telefonisch direct een ruiling aangevraagd.
De dame aan de telefoon zei dat dit geen probleem is omdat de artikelen voorradig zijn.
Nu krijg ik op 6 mei! Bericht dat e.e.a. niet meer op voorrad is. Ik ben zeer ontevreden over deze werkwijze.

Gewenste Oplossing:

Ik wens dat mijn 2 artikelen spoedig en IN GOEDE STAAT worden afgeleverd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 mei 2020 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Het spijt ons te horen dat u een artikel niet in correcte staat hebt ontvangen en hebt moeten retourneren. Inmiddels wordt de ruilbestelling klaargezet, u kunt deze verwachten binnen enkele werkdagen. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Pr1