Klacht: Slechte service

op 04 september 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Dacht in een EU land op vakantie te zijn, kwam er op vakantie achter dat het niet het geval was. Maar toen was het kwaad al geschiet, hoppaaa je zit 900 euro buiten je bundel. Ze horen je te bellen als je 500 euro buiten je bundel terecht komt. Heb tussen 1 en 4 ’s middags gebruik gemaakt van google maps, maar de meeste kosten zijn gemaakt na half 5. Omdat een thuiswerker dit merkte op vrijdagmiddag half 5 is mijn internet gelijk geblokkeerd ipv te bellen. Mevrouw van de klantenservice vertelde mij dat het bellen een service is en geen verplichting. Waarschijnlijk had deze thuiswerker gewoon zin in het weekend en dacht ik blokkeer gelijk het hele zooitje ipv te bellen. Verder denken ze bij de klantenservice niet met je mee naar een oplossing en wordt je totaal niet vriendelijk geholpen. Mag over een week verlengen, maar heb al besloten dat ik ga overstappen naar een andere provider.

Tegemoetkoming in de rekening omdat ik niet gebeld ben bij 500 euro.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Broodje34