Klacht: Slechte service

Gerda de lang op 30 maart 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik ben afgelopen dinsdag 27 maart in Tiel bij Hans Anders geweest,en vond het dit keer slechte service !!Mijn bril zat te strak achter mijn oor,dus Mevr.Mej. keek en nam hem in haar hand ,ze verboog hem iets met de handen en klaar…mijn bril zat volgens haar iets te laag…nou zo zat hij al jaren,daar was niets mis mee…zit hij goed vroeg ze en ik zei maar ja want zo kan ik het zelf ook….en ook niet even poetsen …wat ze altijd doen.
Ik ben dit echt niet gewend van jullie,dit was slechte service,daarom mijn mail dat t niet meer voorkomt !!!!

Altijd zeer tevreden geweest

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 30 maart 2018 om 09:22 geantwoord

Beste Gerda de lang,

Op 28 maart 2018 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede kenbaar gemaakt over de service die is verleend in een van onze winkels. U geeft aan dat u niet tevreden bent over de manier van het stellen van uw bril en dat de bril niet voor u gepoetst werd.

Ik vind het erg jammer dat u deze behandeling als onprettig heeft ervaren. Namens Hans Anders bied ik u mijn excuses aan. Ik heb u meerdere malen geprobeerd te bellen, maar helaas heb ik u niet bereikt.

Wij nemen uw feedback mee ter verbetering van onze dienstverlening.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dave
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door