Klacht: Slechte service

op 06 oktober 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de website staat aangegeven dat naamswijziging mogelijk is voor €50,- en dat het zelf kan worden geregeld online. Dit is niet mogelijk omdat de site van Vueling steeds uitvalt (Op verschillende apparaten geprobeerd). Uiteindelijk een uur lang aan de telefoon gezeten voordat het was geregeld: Kostte het ineens €150,-. Ik moest mijn creditcard gegevens hiervoor telefonisch doorgeven wat ik nogal bizar vind. Daarna stoelen uitkiezen: Weer loopt de site volledig vast, behalve de Spaanse pagina waardoor ik dus stoelen heb uitgekozen in een taal die ik niet eens kan lezen. Nu wil ik online inchecken en wederom doet de site tickets.vueling.com het niet! Onwijs slechte service.

Gewenste Oplossing:

De site werkend maken en prijzen duidelijk vooraf vernoemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ries1994