Klacht: Slechte service

op 22 juli 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mijn naam is Claudia van Nimwegen Gerts al 7 jaar koop ik een bril bij Pearle voor mijn 2 kinderen een van de 2 heeft bij elk jaar een nieuwe nodig , nu was ik vandaag in Nieuwegein Cityplaza voor herstel van een pootje van de bril van mijn zoon, een dame daar had geen tijd en nam niet eens de moeite om ons gewoon te woord te staan ,waarop ik met mijn man en kinderen en ook een vriendin die op zoek was naar een ander gegaan, waar we wel goede service en vriendelijk zijn behandeld gegaan. Ik vind het schade dat je naar 7jaar afgedankt wordt als klant .

Gewenste Oplossing:

Nette services, niet als het druk is je vaste klante laten vallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 27 juli 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Nimwegen - Gerts, wij vinden dit enorm spijtig om te vernemen. Uiteraard heeft onze bedrijfsleider naar aanleiding van uw bericht contact met u opgenomen zowel telefonisch als per e-mail. Uiteraard waarderen wij het dat u uw gevoel heeft kenbaar gemaakt en hadden dit graag anders gezien. Nogmaals excuses voor deze gang van zaken, uiteraard blijft u als klant van harte welkom in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Claudiavan nimwegen