Klacht: Slechte service

op 14 juli 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik ga vandaag 30 juni 2017 met mijn oma van 88 jaar naar Hans Anders Rotterdam Keizerswaard, waar mijn oma en opa al 50 jaar trouwe klant zijn, om een nieuwe bril te gaan halen.

Wij komen de winkel binnen lopen. Er zit 1 verkoopster aan een tafeltje met 2 klanten, dus wij wachten geduldig en kijken alvast bij de monturen.

Na enige tijd gewacht te hebben, is mijn oma die slecht ter been is er maar bij gaan zitten. Er kwamen nog 2 klanten binnen lopen. Uiteindelijk kwam er een verkoopster de winkel inlopen en zei ons even zonder ons aan te spreken of ons aan te kijken we komen zo bij u hoor mijn andere collega komt er zo ook nog aan. En zij gaat verder.

Dan komt er uiteindelijk een verkoopster aan en die vraagt wie zij kan helpen… ik zeg “ons, mijn oma wil graag een nieuwe bril” Ik vertel haar dat mijn oma erg dikke glazen heeft en ik niet weet of dat in elk montuur kan.
Hierop zegt de verkoopster bent u al klant hier.. waarop mijn oma zegt ” Ja al 50 jaar” Oh dan zal ik even in het systeem gaan kijken want dan staan de gegevens erin” antwoord de verkoopster.De verkoopster had er bij voorbeeld al geen zin in volgens mij, vriendelijkheid was ver te zoeken.
De verkoopster had nog nieteens wat opgezocht en zegt meteen maar wij doen vandaag geen oogmeting. Ik kan wel een afspraak maken… waarop ik dus antwoord dat mijn oma slecht ter been is en 88 jaar dat ik haar niet iedere keer heen en weer kan slepen. Ja daar kon de verkoopster niks aan doen. Zal ik een afspraak maken? Waarop ik antwoord “nee hoor laat maar dat doe ik wel bij de concurrent, service is tegenwoordig ook ver te zoeken” Waarop de verkoopster zwaar geïrriteerd zegt “dat heeft niks met service te maken dat is gewoon een regel”
Nu is volgens mij voor een onderneming zeer belangrijk een al 50 jaar trouwe klant als klant te behouden.. Ik heb hier geen woorden voor… We komen geen pakje boter kopen.. zelfs in de supermarkt word ik voor een pakje boter vele malen klantvriendelijker geholpen.

Ik laat aan Hans Anders over hoe zei dit op gaan lossen.. Alleen met een zeer klantvriendelijke oplossing zal ik nog met mijn oma bij Hans Anders een bril gaan kopen... Ik laat de oplossing dus bij Hans Anders, want als dit tegenwoordig de handelswijze is van Hans Anders is deze onderneming heel erg achteruit gegaan.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

3 maanden geleden - Beste mevrouw Korevaar, Ik vind het heel spijtig dat u deze ervaring heeft met onze vestiging. Ik heb geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen. Dit is helaas nog niet gelukt. Graag verneem is van u wanneer ik u het beste kan bereiken. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Korevaar1983

3 maanden geleden - Goede dag meneer / mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Deze ervaring was inderdaad erg vervelend, zeker voor mijn oma. Ik ben zeer benieuwd naar uw reactie. Ik ben donderdag 13 juli vanaf 16:00 bereikbaar en vrijdag 14 juli vanaf 18:00. Daarna heb ik vakantie en ben ik dus dagelijks de gehele dag bereikbaar. Met vriendelijke groet Antoinetta Korevaar

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 17 juli 2017 om 12:21 geantwoord