Klacht: slechte service

op 20 maart 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

geachte heer/mevr
gistermidag 12-03-2017 had ik een afspraak om 16:00 voor nieuwe maandlenzen.
dit was op het fililaal aan de kleine beer in rotterdam.
nu ben ik al minimaal 25 jaar klant bij jullie waarvan ik 20 jaar gebruik maakt van jullie lenzen pakket.
ik ben al een aantal keer aan dit fililaal geweest en wat mijn opviel was dat de service daar bar slecht is.
mensen die een afspraak hebben waaronder ik moeten een uur wachten tot ze aan de beurt zijn,als je een flesje lenzen vloeistof komt halen of alleen een vraag hebt sta je dus ook een uur te wachten er word niet efficient gewerkt.
na een uur was ik eindelijk aan de beurt toen werden opgemeten door mevr. s.al fartousi .
nou ging alles volgend de gebruikelijke methode tot dat mevr. met een lampje ging schijnen in mijn oog om te kijken of er geen beschadigingen waren.
wat mij opviel was dat mevr alleen naar het rechter oog heeft gekeken.
en dat lampje was zo ontzettend fel was dat heb ik bij alle andere fililalen waar ik als klant geweest bent nog nooit mee gemaakt.
de volgende dag heb ik een ontzettend rood en opgezwollen rechter oog waardoor ik mijn baan als chauffeur maar moeilijk kan uit oefenen.
ik kan namelijk heel slecht tegen het licht inkijken want dan krijg ik en kloppende pijn rond mijn rechter oog en ik heb ook hoofdpijn erbij.
het is niet alleen daglicht waar ik die klachten van krijgt maar ook felle lampen ,tv en het pc scherm eigenlijk alles wat fellicht is geeft ontzettende oog klachten.
ik ben genootzaakt om een par dagen vrij te nemen tot dat de klachten voorbij zijn.aangezien dat ik eigen onder nemer bent kost mij dat plus minus 350,00 p.dag
en aangezien het de week van

wanneer ik met een fililaalmanager over een eventuele compensatie en hoe het beter geregeld kan worden in des betreffende fililaal
u kunt mij bereiken op mobiel 0641388762 of via de mail tjarkruben@live.nl
mvg tr hammen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 20 maart 2017 om 13:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door tjark