Klacht: Slechte servicce als het gaat om online tickets kopen en ruimbagage toevoegen

op 28 mei 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Wij gaan op 4 juni naar Rome toe en wilden graag via internet de vliegtickets boeken. Echter werkte de site van Vueling niet naar behoren en kwamen we niet verder dan selecteren van de reisdatum. Toen hebben wij naar de klantenservice gebeld en konden de tickets ALLEEN met een credit card betaald worden. Ze vertelde dat als wij binnen 24 uur naar de ticketbalie van Vueling op Schiphol konen komen dat wij voor de afgesproken prijs de tickets konden pinnen/ met cash betalen (aangezien wij niet in het bezit zijn van een creditcard). Dus zijn wij halsoverkop naar Schiphol gegaan om de tickets op te halen. Later wilden wij nog ruimbagage toevoegen via de website, want op Schiphol werd ons verteld dat ruimbagage toevoegen zo’n 70 euro kost voor een retour en dat voor 1 koffer. Op de website was het volgens mevrouw goedkoper. Wij hebben meerdere malen geprobeerd om een koffer bij te boeken alleen zoals bij de tickets deed de website het weer niet!! We hebben toen maar weer contact opgenomen met de klantenservice waar na 10 min wachten werd gemeld dat we maar terug moesten bellen voor een euro per gesprek. Na tweede keer bellen was het weer dezelfde melding. Toen maar de ticketverkoop geprobeerd en wederom werd weer gemeld om met een creditcard te betalen. Dus voor nu hebben wij nog geen koffers kunnen bijboeken en wordt deze reis incl. telefoonkosten en benzine alleen maar duurder en minder leuk. Voor ons dus eerste keer Vueling is meteen ook onze laatste keer Vueling.

Wij zijn pas tevreden als de website naar behoren werkt en de bagage en tickets op een normale wijze gekocht kunnen worden, want je klanten naar Schiphol sturen (ruim anderhalf uur rijden) is in onze ogen een slechte service. Daarnaast is het ook onbeschoft om je klanten na 10 min wachttijd aan de telefoon te melden dat ze later maar terug moeten bellen, dus graag hier ook wat aan doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.S en C.A.