Klacht: Slechte reiservaring

op 15 september 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Toen we boekten hebben we gekozen voor de vlucht op woensdag 27-07 met de Dreamliner met vluchtnummer OR881 om 05:00 uur.

Helaas werd dit tijdstip naar 15:15 uur gezet maar dit is opgelost op jullie vestiging. Later bleek dat wij de heen en terugvlucht niet met de Dreamliner zouden vliegen wat ons toch wel betreurde omdat we hier speciaal voor geboekt hadden zoals ook te zien is op de bevestigingen.

Toen wij bij het vliegtuig aankwamen werden we door de bemanning opgewacht en welkom geheten zoals altijd. Tijdens de \\\’speech\\\’ van de purser werd er vertelt dat het een combinatie is tussen TUI Nederland en een engels bedrijf (weet hier helaas de naam niet meer van). Deze vlucht is slecht bevallen. Er was geen airco in het toestel en de rugleuning kon niet verzet worden. Wij waren met 4 mensen op vakantie en hebben 2-3 dagen lang last gehad van onze rug omdat we niet wisten hoe we moesten zitten op de slechte stoelen in het vliegtuig. De transfer van de luchthaven Antalya naar Royal Wings is prima gegaan en is netjes uitgelegd ( in het nederlands) dat we onze stempel moesten kunnen tonen als we het resort afliepen en eventueel om gevraagd werd door de politie. Verder een heerlijke vakantie gehad op het resort.

De terugvlucht hadden we ook geboekt voor de Dreamliner op zondag 07-08 met vluchtnummer OR758 om 19:55 uur maar dit werd een vlucht met wederom een boeing 737 van TUI in combinatie met Miami Air ( nu wel goede stoelen en airco), en we vlogen om 12:35 uur.

Hierin was dus niets op aan te merken maar zeker wel over de heenvlucht. Dit hebben wij zeer slecht ervaren ( hoorden van vele andere medepassagiers ook die last kregen van hun rug).

Dat ze met een passende oplossing komen en niet vaste klanten afschepen met een bloemenbon.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michael en Angela