Klacht: Slechte planning van bustijden.

op 06 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Arriva heeft veel moeite met de start van het nieuwe schooljaar. Te volle bussen in de spits, ze hebben altijd meer dan 5 minuten vertraging en houden geen rekening met eventuele vertraging van treinen.
Als de bus te vol is wordt je geweigerd, na of voor een lange dag werken is dat erg frustrerend. Iedere middag hebben zij wel een minuut of 5 vertraging waardoor je iedere keer je trein mist. ‘S morgens wil het wel eens voorkomen dat een trein enkele minuten vertraging heeft en dankzij het feit dat Arriva zijn bustijden in de ochtend met vijf minuten heeft vervroegd mis je ook iedere keer de bus. Waarom is het zo moeilijk om de vertrektijden van afgelopen jaar aan te houden? Dat ging helemaal prima.
Deze klacht heeft voornamelijk te maken met buslijn 115 van Heerenveen naar Assen en retour.

Dat Arriva zijn bustijden aanpast op de aankomst- en vertrektijden van de treinen, zoals vorig jaar.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 oktober 2017 om 11:06 geantwoord

Beste Renske0510,

Uit deze klacht blijkt dat de dienstregeling van lijn 15 niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. We streven er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Ik heb deze klacht dan ook doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek deze klacht ter evaluatie van de huidige dienstregeling mee te nemen. Bedankt voor het delen van deze reiservaring! Met deze melding kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^MR
Webcareteam Arriva