Klacht: Slechte organisatie en planning

op 27 april 2017 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Betreft een nieuwe aansluiting TMobile thuis, de afspraak wordt gemaakt en men krijgt de mededeling dat de afspraak NIET kan worden gewijzigd, dat is ok want ik neem daar vrij voor.
Kort voor de afspraak annuleerde Guidion de afspraak! ! Met het verzoek hen te bellen, dat zat een poosje tussen en toen ik eindelijk belde bleek dat de volledige aanvraag is geannuleerd en ik opnieuw moest aanmelden…. sorry T Mobile maar ik kies een ander provider. Helaas werkt deze OOK met Guidion (zijn er dan geen betere) goed, afspraak gemaakt maar deze wordt een dag voordat de afspraak zou zijn weer geannuleerd……
Er bleek geen enkel mogelijkheid de 5 minuten te nemen om de installatie te doen…. het kon de volgende dag en dat is dan ook gedaan in 5 minuten. Zelf ondernemer dus erg verbaasd dat een bedrijf als dit nog levensvatbaar is PROVIDERS Kijk uit met deze organisatie het gaat je klanten kosten

1e een oprecht excuus van zowel T mobile (die heeft me een dag omzet/winst gekost), en Telfort voor de slechte keuze van zakenpartner

2e compensatie van de nutteloze vrije dag de 1e x

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Guidion over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Guidion in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Guidion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Guidion

Heeft op 12 september 2017 om 10:48 geantwoord