Klacht: Slechte opvolging geen ontbijt in hotel

op 11 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

We hebben geboekt bij Club Bali Family Suites @ Legian voor 4 personen inclusief ontbijt voor drie weken. Bij aankomst bleek dat er maar voor 2 personen ontbijt is. We hebben derhalve Booking.com gemaild. Reactie blijft uit. Nog ern mail gestuurd, maar nog geen reactie. Inmiddels vier dagen voorbij en nog geen reactie van Booking.com. Na derde mail blijft reactie nog altijd uit. Derhalve hebben we gebeld. Maurice Menders van Booking.com bevestigde dat we wel voor 4 personen ontbijt hebben. Hij zou contact opnemen met hotel en mij daarna weer contacten. Een paar dagen later nog geen bericht van Booking.com. een mail gestuurd met de vraag wat de status is. Helaas blijft reactie wederom uit. We zijn inmiddels halverwege onze vakantie. We bellen 7 augustus wederom Booking.com en krijgen Lisanne Rijken te spreken. Ook zij bevestigt dat we voor 4 personen ontbijt hebben. Ze gaat direct het hotel bellen en krijgt te horen dat de manager er niet is en dat ze een mail moet sturen om van de manager bevestigd te krijgen dat we ontbijt krijgen voor 4 personen. Mevrouw Rijken zou een reminder in haar systeem zetten dat hier de volgende dag weer achteraan gezeten moet worden. En weer blijft het stil vanuit Booking.com. we hebben wederom een mail gestuurd want bellen is niet goedkoop. Geen enkele reactie van Booking.com. inmiddels is het 11 augustus en onze vakantie loopt op 17 augustus af.
Na belkosten en zelf ontbijt inkopen zijn we geen enkele stap verder gekomen. Booking.com laat niets van zich horen en laat zich afschepen door het hotel. Het hotel reageert niet is slechts de constatering, dus moeten we maar afwachten??? Ondertussen eet ons gezin al twee weken gescheiden. Uiteraard hebben wij ook direct bij het hotel het probleem aangegeven maar die zegt contact op te nemen met Booking.com, hij heeft van Booking.com. com 2 personen doorgekregen.

Een oprechte excuus van zowel Booking.com als het hotel is het minste wat we kunnen en willen ontvangen. Genoegen nemen we als onze gemaakte kosten worden vergoed. Een gepaste tegemoetkoming voor het ongemak die we die we deze vakantie hebben dat we gescheiden ontbijten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SSP