Klacht: Slechte oplossing van een klacht

op 18 mei 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht ingediend bij kras over een boeking naar Turkije. Bij aankomst bleek het hotel gesloten en konden we in de bus stappen en werden we gedropt bij een ander hotel. Wel vergelijkbaar.

Vandaag telefonisch contact gehad, waarschijnlijk omdat het moet. Er werd verteld dat het hotel waar wij naar over geboekt waren wel duurder was en dezelfde aantal sterren.

Het maakt mij niet uit of dat hotel duurder was, ze MOETEN volgens de anvr dit melden voordat je op plaats van bestemming komt.

Gewenste Oplossing:

Deel van de reissom compenseren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 20 juni 2017 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dunga1994