Klacht: slechte oogmeting 300 euro weggegooid geld

op 09 december 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

ik wend me tot u
helaas heeft pearle mijn klacht niet opgelost
pearle was al met voor mij een erg slechte en dure ervaring
300 euro voor een bril met slechter zicht dan mij oude bril
en dit is aantoonbaar de fout van opticien j hartendorp
zodoende kon ik mijn erg dure bril van 300 euro niet gerbuiken
dit omdat ze bij pearle hermanus boexstaat in eindhoven blijbaar niet meten kunnen
en hun zelf gecreeerde probleem oplossen doet pearle ook al niet
pearle is al met al mijn slechtste ervaring ooit
ik heb zelf alle mogelijke moeite gedaan om aandacht en erkenning te krijgen voor de fout van pearle mn dhr hartendorp erkend en ddeze opgelost te krijgen
helaas is die wil er niet bij dhr hartendorp van pearle eindhoven centrum
ook loog deze opticien over een bandopname die pearle hoofdkantoor heeft gemaakt toen ik die over mijn klacht belde en om te vragen hoe dit opgelost kan worden
het hoofdlkantoor zei dat er geen opname is gemaakt van mijn gesprek met hun
dhr hartenkamp beweerd dus dat dit gesprek er wel is en dat hij dat in zijn bezit heeft
toen ik ze idat ik dat gesprek dan graag zou willen horen weigerde hij dat
iemand bij pearle liegt dus

na alle gedoe en alle leugens van pearle heb ik het met pearle volledig gehad
mijn vertrouiwen is keer op keer geschaad door pearle
ik wil mijn geld terug
en dan mogen zij mijn ondeugdelijke en niet te dragen dus onbruikbare foute bril terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 12 december 2017 om 17:19 geantwoord

11 maanden geleden - nooit meer pearle voor mij

Reactie van de melder van de klacht esvedra

11 maanden geleden - pearle dit is een waardeloos afschepen van uw verantwoordelijkheid NL er is zijn TWEE duidelijke bewijzen aanwezig dat de pearle opticien en chef nb j hartendorp zijn werk niet goeds heeft gedaan en een ondeugdelijke oogmeting heeft verricht met als gevold een niet bruikbare bril met een slechter zicht dan mijn oude bril nl de doorj hartendorp aangemeten bril is van een lagere meting dan mijn oude daar zijn bewijzen van bij mij en ook bij pearle zelf ik heb mijn oude bril nog ] die j hartendorp toen heeft gebruikt als meting voor de nieuwe pearle bril die ik nooit heb kunnen gebruken omdat ik er misselijk en raar van werd ik heb ook die metingen daarvan nog op papier en dat kan tevens gecheckt worden bij pearle NL dIt is n half jaar eerder ook geconstateerd door pearle zelf door een collega van dhr j harendorp die de fout wel erkende alleen die collega kon niks doen omdat j hartendorp de chef is zelf niet aanwezig was en toen was er nog maar een paar maanden garantietijd voorbij ook toen ik eerder belde was dhr j hartendorp er ook nooit en kon of wilde niemand mijn klacht aannemen bij pearle hermanus boexstraat in eindhoven centrum dus pearle je kunt met gemak deze door j hertendorp gemaakte fout checken en de levering ddor pearle van een ondeugdelijke guess bril van 300 euro herstellen maar dat heeft pearle geweigerd met n waardeloze afscheepsmoes pearle dit is onredelijk en waardeloos

Bericht van Pearle

11 maanden geleden - Beste mevrouw Slenders, Helaas wilt u telefonisch geen contact met ons, daarom reageren we via deze weg. U geeft aan dat de bril die u drie en een half jaar geleden heeft aangeschaft niet goed is aangemeten. Helaas heeft u, doordat u medische klachten heeft, geen tijd gehad om bij de winkel langs te komen. U geeft aan dat u, naar aanleiding van een consumentenprogramma de conclusie heeft getrokken dat uw bril onjuist is aangemeten. U geeft aan dat uw oude bril anders is en dat dit bewijst dat de nieuwe bril verkeerd is aangemeten. Helaas kunnen we daar niet van uit gaan. Wat we u kunnen aanbieden is een nieuwe oogmeting, in een Pearle winkel naar keuze, daar kunnen we achterhalen of uw ogen veranderd zijn, ook zouden we kunnen zien of er een grote afwijking is in de huidige meting en de vorige meting. Naar aanleiding van deze meting kunnen we bepalen of het eventueel nodig is om over te gaan op een nieuwe bril. Helaas is het niet met zekerheid te zeggen of er drie en een half jaar geleden fouten zijn gemaakt. Met vriendelijke groet, Pearle opticiens

Reactie van de melder van de klacht esvedra

11 maanden geleden - de bewijzen dat de pearle meting niet deugd waardoor ik een ondeugdelijke en onbruikbare bril a 300 euro heb meegekregen die ik nooit heb kunnen gebruiken zijn zowel bij pearle in het systeem als bij mij voorhanden dus is duidelijk vast te stellen dat de fout 100% bij pearle ligt en als u dat gedaan heeft -dus uw fout erkendn heeft-dan kunnen we zinnig verder praten want toe nu toe wil de veroorzaker van al deze ellende dhr HARTENDORP mijn klacht NIET OPLOSSEN zeer bot en hufterig geweigerd .... en toen ik mijn beklag deed bij pearle was het net over 2 jaar dus u hebt meer dan anderhalf jaar geen moeite gedaan om mijn klacht serieus te nemen en op te lossen de fout en de nalatigheden deze op te lossen liggen in deze bij PEARLE ZELF ik wil ijn geld terug maw een nieuwe meting is niet van toepassing om deze klacht op waarheid te testen of te lossen

Heeft op 15 maart 2018 om 08:34 geantwoord

ER IS NIKS OPGELOST
PEARTLE IS FAKE EN PEARLE DOET DUIDELIJK NIET AAN OPLOSSINGEN
PEARLE DOET ALLEEN AAN PROBLEMEN MAKEN
]PEARLE KUN JE BETER MIJDEN

Alle klachten die gemeld zijn door esvedra