Klacht: Slechte omgang met overlijden

C.leerdam op 08 april 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Mijn oma is 24 maart 2020 overleden. Zij was klant bij ABN, wij hebben een week later een afspraak gehad op het kantoor in Eindhoven, hier hebben wij de overlijdingsacte en het ID ingescand. Later bleek dat dit niet gekoppeld was in het systeem. In augustus 2020 hebben wij dit nogmaals gedaan. Toen werd ons verteld dat alles goed in het systeem stond en is alles geregeld. Helaas zijn wij begin april er achter gekomen dat dit niet zo was. Wij hadden afschriften nodig voor de belastingdienst en toen bleek dat ze nog steeds alle documenten miste. Wij hebben dit toen gelijk weer allemaal toegestuurd. Wij zouden de afschriften een dag later ontvangen, 3 dagen later nog steeds niks binnen. nu na een week hebben wij eindelijk de afschriften binnen, na 4 keer in een week te moeten bellen

Dat de ABN AMBRO in het vervolg beter omgaat met dit soort situaties en hun fouten erkent i.p.v. steeds te zeggen dat ze niet weten waar het fout is gegaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

1 jaar geleden - Beste heer mevrouw C.leerdam, Allereerst mijn excuses voor de vertraagde reactie. Er lijkt iets mis te zijn gegaan waardoor uw klacht nu pas voor ons zichtbaar wordt. Goed dat u de moeite heeft genomen uw onvrede over de gang van zaken door te geven. Ik kan me voorstellen dat u graag ziet dat dit in de toekomst niet meer gebeurt en gemaakte fouten eerlijk worden erkent. Ondanks dat het uw klacht al wat ouder is, zorg ik dat uw feedback wel bij de juiste partijen terecht komt. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 30 augustus 2021 om 13:55 geantwoord

Door een onbekende oorzaak is deze klacht pas begin juli voor ons zichtbaar geworden op de website. Vanuit ABN AMRO Webcare we op 8 juli alsnog op de klacht gereageerd en de feedback ter verbetering intern doorgezet . Omdat er verder niet meer geantwoord is, sluiten we de klacht op dit forum.

Alle klachten die gemeld zijn door C.leerdam