Klacht: Slechte langzame klantenservice en retourbeleid

op 20 februari 2018 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 bestellingen bij hunkemoller gedaan, beide pakketten jammer genoeg retour moeten sturen. 1ste retour is op 5 januari (dit is inmiddels al bijna 2 maanden geleden!) verstuurd en het andere pakket op 31 januari, tot op heden nog niks gehoord en volgens DHL zijn de pakketten al lang en breed aangekomen!! Meerdere malen contact gezocht met hunkemoller maar er wordt nauwelijks tot niet gereageerd. Schandalig!! Hunkemoller verliest hierdoor klanten! Ik wil graag een oplossing!

Gewenste Oplossing:

De facturen verwijderen/ geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 22 maart 2018 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door samantxoxo